woensdag 20 september 2017

Ameland all over again

Drie weken later hebben we een heel weekend met hele familie op Ameland doorgebracht om Ad uit te strooien. Ik zal me hier beperken tot het vlieg-gedeelte, want dat is uiteindelijk het doel van deze blog.




De heenweg heb ik alleen gevlogen, want dan kon ik nagenoeg vol weg en zou ik voor alle geplande vluchten brandstof mee hebben. Op Ameland zelf heb ik een lokale vlucht gemaakt met mijn broer, over het Oerd en rondom het eiland.



De terugvlucht was met mijn schoonzus en voerde natuurlijk ook even over hun huis in Hilversum.
Het hele weekend hebben we prachtig vliegweer gehad, totdat we boven Hilversum cirkelden. Toen kwam er vanuit het zuid-westen een zware bui aan, die we precies voor konden blijven terug naar Lelystad. Parkeren, meteen naar binnen duwen en toen begon het te regenen. En dat hield meteen drie dagen niet meer op...

Met deze vluchten heb ik inmiddels 16 1/2 uur PIC en 18 landingen in mijn logboek staan. Het begint ergens op te lijken. De eerste pagina in mijn logboek is vol 😃

Geen opmerkingen:

Een reactie posten